سوالاات آشنایی بیشتر

سوالات متداول درباره کاشان لنت

چطور میتوانم به کاشان لنت اعتماد کنم؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین وب سایت با بیش از 8 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

چگونه می توانم سفارش خود را در کاشان لنت ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی کاشان لنت پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

در حال حاضر امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت کاشان لنت شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

برای خرید از کاشان لنت، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

خیر. ولی برای ثبت سفارش ورود اطلاعات شخصی و آدرس جهت ارسال لازم هست.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟

سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود. 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم ؟

سفارش شما از طریق پست و طبق شرایط پست جمهوری اسلامی ارسال میشود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای 500 هزار تومان رایگان و برای سفارشات کمتر از 500 هزار تومان بر اساس تعرفه شرکت پست می باشد.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود .